loading...
نفس ذاکرین
مجنون الحسین (ع) بازدید : 442 پنجشنبه 28 آبان 1394 نظرات (0)

فایلهای صوتی


نمیشه این دلم آروم-زمینه (مهدی رعنایی) (زیبا)

هر که دارد هوس روی حسین-شور (هادی یزدانی) (زیبا)

حسین قراره دل بیقرارم-شور (هادی یزدانی) (زیبا)

توی سجادم تربت گذاشتی-شور (مهدی رعنایی) (زیبا)
بی قرارم هروله با شور و شین و دوست دارم-شور (مهدی رعنایی) (زیبا)
بعد چهل سال خون دل خوردم بابا-واحد (مهدی رعنایی) (زیبا)
من از دیار غم و روزگار بارانم-واحد (هادی یزدانی) 
السلام علیک یا اباعبدالله-واحد (هادی یزدانی)
پا برهنه ها سینه زنا گریه کنا با ذکر حسین-شور (هادی یزدانی) (زیبا)
خیلی داری به گردنه بنده میرم  حرم-شور (هادی یزدانی) (زیبا)
من شدم نوکر زینب-شور (مهدی رعنایی)
یه عمریه نفس تو سینه دم میگیره-شور و لطمه زنی زیبا (مهدی رعنایی و هادی یزدانی)
مادرتم آی غریب کربلا مضطرتم-شور و لطمه زنی آخر (مهدی رعنایی)

فایلهای تصویری


نمیشه این دلم آروم-زمینه (مهدی رعنایی) (زیبا)
هر که دارد هوس روی حسین-شور (هادی یزدانی) (زیبا)
حسین قراره دل بیقرارم-شور (هادی یزدانی) (زیبا)
توی سجادم تربت گذاشتی-شور (مهدی رعنایی) (زیبا)
بی قرارم هروله با شور و شین و دوست دارم-شور (مهدی رعنایی) (زیبا)
بعد چهل سال خون دل خوردم بابا-واحد (مهدی رعنایی) (زیبا)
من از دیار غم و روزگار بارانم-واحد (هادی یزدانی) 
السلام علیک یا اباعبدالله-واحد (هادی یزدانی)
پا برهنه ها سینه زنا گریه کنا با ذکر حسین-شور (هادی یزدانی) (زیبا)
خیلی داری به گردنه بنده میرم حرم-شور (هادی یزدانی) (زیبا)
من شدم نوکر زینب-شور (مهدی رعنایی)
یه عمریه نفس تو سینه دم میگیره-شور و لطمه زنی زیبا (مهدی رعنایی و هادی یزدانی)

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 59
  • کل نظرات : 33
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 57
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 60
  • بازدید ماه : 60
  • بازدید سال : 645
  • بازدید کلی : 116,338