loading...
نفس ذاکرین
مجنون الحسین (ع) بازدید : 323 سه شنبه 31 فروردین 1395 نظرات (2)

صوتی – Mp3


سید جواد ذاکر طباطبایی – روضه 

سید جواد ذاکر طباطبایی – ابی عبدالله سالار زینب (زمینه) 

سید جواد ذاکر طباطبایی – عمه جان زینب عمه جان زینب (شور) 

سید جواد ذاکر طبابایی – آهای اهل زمونه دلم داره بهونه (شور) 

سید جواد ذاکر طباطبایی – دیدی که رسوا شد دلم (واحد) 

سید جواد ذاکر طباطبایی – پهلوونای دو عالم اسیر یه پهلوونه (شور) 

سید جواد ذاکر طباطبایی – دوستش دارم چیکار کنم (شور) 

سید جواد ذاکر طباطبایی – گرد حرم دویده ام  منا و مروه دیده ام هیچ و کجا برای من صحن رضا نمی شود (شور) 

سید جواد ذاکر طباطبایی – حسین ای ساقی بزمه (مدح خوانی) 

تصویری – Wmv


سید جواد ذاکر طباطبایی – ابی عبدالله سالار زینب (زمینه) 

سید جواد ذاکر طباطبایی – عمه جان زینب عمه جان زینب (شور) 

سید جواد ذاکر طباطبایی – آهای اهل زمونه دلم داره بهونه (شور) 

سید جواد ذاکر طباطبایی – دیدی که رسوا شد دلم (واحد) 

سید جواد ذاکر طباطبایی – پهلوونای دو عالم اسیر یه پهلوونه (شور) 

سید جواد ذاکر طباطبایی – دوستش دارم چیکار کنم (شور) 

سید جواد ذاکر طباطبایی – گرد حرم دویده ام منا و مروه دیده ام هیچ و کجا برای من صحن رضا نمی شود (شور) 

سید جواد ذاکر طباطبایی – حسین ای ساقی بزمه (مدح خوانی)

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط احمد در تاریخ 1395/04/15 و 15:46 دقیقه ارسال شده است

اللهم عجل لولیک الفرج
جهت شادی روحش صلوات
اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم

این نظر توسط محبّ العبّاس ع در تاریخ 1395/03/04 و 21:12 دقیقه ارسال شده است

روحش شاد و یادش گرامی
ان شاء الله با امام زمان (عج) محشور بشه
بحق سیدالشهداء علیه السلام


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 59
  • کل نظرات : 33
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 33
  • بازدید سال : 618
  • بازدید کلی : 116,311